Kwekerijdagen Bingerden: nog even terugkijken!

Nog even een terugblik op de Kwekerijdagen Bingerden, waar ik vorige week heb rondgekeken. Te veel moois gezien om niet te delen! Een kleine impressie.

Mix & match
Ooit droomde ik van een tuin in blauwtinten, maar dat idee heb ik allang opgegeven. Ik laat me nu liever inspireren door dit soort kleurencombinaties. Hoe meer kleur, hoe liever; en hoe dichter bij de natuur.



Rode nerven
Planten met rode nerven; opeens zag ik ze overal opduiken. Mooi in de moestuin, maar ook in de (eetbare) siertuin. Op de foto's (bij De Nieuwe Tuin en Schouten's Kruiden) vanaf rechtsboven met de klok mee: rucola, aubergine, bloedzuring en lablab (klimboon).




Nog meer moois
Het gaat op de Kwekerijdagen Bingerden vooral om de planten en bloemen. Als er toch iets anders staat, is dat altijd de moeite waard, zoals deze waanzinnige tuinbank van WOOD'Z. Ik zie mezelf hier wel zitten hoor!







Reacties