En dat is twee

Voor mij is de lente vandaag begonnen. Wat een heerlijk lentezonnetje. Een ronde door de tuin leverde nog niet zoveel op, behalve deze twee sneeuwklokjes. Vorig jaar was het er nog een. Toch een verdubbeling!


Gisteren hadden wij alvast een voorschot op de lente genomen. Terwijl ik de moestuin opruimde, speelden Merlijn en Isabelle met een berg zand en water uit de regenton. Die berg had ik allang willen wegwerken, maar waarom eigenlijk? Geen mooier speelgoed dan water en zand. En het ligt niet in de weg. Dat is de luxe van het buitenleven.



Reacties

  1. wat een heerlijk lente weekend voor jullie idd zand en water, daar kan geen speelgoed tegen op! en nu zo met het heerlijk weer is het extra genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De krokusjes schoten hier vandaag open dat het niet normaal was, heerlijk! En ik hoorde gezoem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit was geen voorschot meer hoor, dit is 'the real thing'. 't Is lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja genieten is het deze dagen met de zon en het beetje kleur wat voorzichtig in de tuin te zien is. Vanmiddag ga ik met Odette m2 bakken kopen voor in haar moestuin. En op school zijn ze met Moesie begonnen. www.moestuincaoch.nl Heerlijk om weer in de tuin aan het werk te gaan.
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat! Soms is dat lastig, extra leuk als je de moeite neemt. Je kunt me ook volgen op Instagram: @tuinwaarts.