Naar de volkstuinvakbeurs


Vakbeurzen associeer ik met mannen in pakken en automatenkoffie. Maar op de eerstvolgende vakbeurs die ik ga bezoeken - Volkstuinvakbeurs Groene Passie - verwacht ik eerder mensen op klompen en biologische cappuccino.

De term vakbeurs moet je hier niet te serieus nemen, want de Groene Passie is gericht op hobbytuinders. Wat mij nu zo nieuwsgierig maakt naar deze splinternieuwe beurs, is de nadruk op natuurvriendelijk tuinieren. De deelnemerslijst - met een hoog eko-gehalte - versterkt dat nog eens. Vrijdagmiddag ben ik er!

De beurs Groene Passie vindt plaats in de Americahal in Apeldoorn, van 22 tot en met 25 november 2012.





Reacties

  1. Veel plezier morgen! Schrijf je straks een stukje over de beurs? Ik ben nl. erg benieuwd naar de beurs. Ik heb jammer genoeg geen tijd om te gaan. Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat! Soms is dat lastig, extra leuk als je de moeite neemt. Je kunt me ook volgen op Instagram: @tuinwaarts.