Moestuin in winterstand


Een vaas Dahlia's zat er dit weekend niet meer in. De vorst had de plant hardhandig om zeep geholpen. De bloemen slap, het blad zwart... Een laagje rijp maakte er nog iets moois van, dat wel.



Ondanks de winterstand zal ik komend seizoen veel in de moestuin te vinden zijn. Op deze blog doe ik verslag van alles wat me inspireert en opvalt. Wordt het me te koud, dan bereid ik me - bij de houtkachel - voor op het moestuinseizoen 2013. Inspirerende moestuinboeken en -beurzen zal ik hier delen. Meld je aan als volger en blijf op de hoogte!

Reacties

  1. Vroege, heftige vorst ! Hier ook al, maar het maakt mooie plaatjes. groetjes van hier.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat! Soms is dat lastig, extra leuk als je de moeite neemt. Je kunt me ook volgen op Instagram: @tuinwaarts.